Computer Game Beurs Agenda 2020

LET OP: De directie van het Bonami SpelComputer Museum heeft besloten om de game beurs in Apeldoorn op zondag 22 maart af te gelasten, vanwege het coronavirus en het gezondheidsrisico dat hiermee gepaard gaat. Zodra er een nieuwe datum is ingepland wordt dit via de website gemeld. Excuus voor het ongemak.

Het Bonami SpelComputer Museum organiseert elk kwartaal op uiteenlopende locaties door Nederland een retro spelcomputer beurs, waar een grote verscheidenheid aan oude spelcomputers en retro spellen verkocht worden. Sommige producten worden nieuw in de verpakking aangeboden, andere zijn tweedehands.

Bonami Retro Game Beurzen Agenda & Locaties

• De eerstvolgende game beurs (41ste editie) wordt gehouden op zondag 22 maart 2020 – afgelast.
  • Het adres, Sporthal MatenPark, Heemradenlaan 130, 7329 BZ, Apeldoorn.

Bent u een game liefhebber? Bezoek dan beslist eens één van onze beurzen, waar u voor schappelijke prijzen fantastische game artikelen kunt kopen. Twijfelt u of een bepaald product wel naar behoren werkt? Het Bonami Test Team is aanwezig, hier kunnen bezoekers gratis hun producten laten testen, voor of na de aankoop.

Alle beurzen zijn ruim van opzet en daarmee ook rolstoelvriendelijk. De game beurs is geopend van 10:30 – 15:30, ongeacht de locatie.
De entree prijs is €5 per persoon (leeftijd van 5 t/m 105 jaar).

Wilt u als standhouder op één van onze retro spelcomputer beurzen staan? Meld u dan aan via info@spelcomputermuseum.nl en vraag naar de voorwaarden.