Bonami Retro gamebeurs in Apeldoorn

23-09-2018

Speelt u graag oude spelletjes? Bezoek dan op 23 september 2018 de retro gamebeurs in Apeldoorn. De beurs wordt georganiseerd door het Bonami SpelComputer Museum. Elk kwartaal trekt de gamebeurs honderden liefhebbers en verzamelaars, op zoek naar oude spelcomputers, controllers, joysticks en natuurlijk ook retro spelletjes.

Retro gamers komen vanuit de verre omgeving om het grote aanbod te bekijken. Circa 40 standhouders, variërend van verzamelaars tot kleine zelfstandigen, verkopen de meest uiteenlopende retro gaming artikelen tegen schappelijke prijzen. U vind er tweedehands retro spellen, maar ook spullen die nog nieuw in de doos zitten.

Bezoekers van de retro gamebeurs kunnen eindeloos rondsnuffelen op zoek naar die ene speciale game of dat geliefde collectors item. Er hangt een gemoedelijke sfeer, gamers maken graag onderling een praatje en bespreken hun passie.

Op de beursvloer is ook het Bonami Test Team aanwezig. Het team van enthousiaste medewerkers helpt bij het testen van producten, in geval er twijfel is of een product wel naar behoren werkt. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Deze service is geheel gratis. Mocht er onverhoopt een reparatie moeten plaatsvinden, ook daar kan het Bonami Test Team in ondersteunen.

Gamebeurs Sportcentrum Matenpark

Liefhebbers zijn van harte welkom op zondag 23 september 2018 in Sportcentrum Matenpark aan de Heemradenlaan 130 in Apeldoorn. Parkeren is gratis mogelijk rondom het sportcentrum.

De retro gamebeurs start om 10:30 uur en eindigt om 15:30 uur. De beurs is ruim opgezet en daarmee ook rolstoelvriendelijk. De entréeprijs bedraagt slechts €5,00 per persoon. Bezoekers tot en met 5 jaar krijgen gratis entree.

Genoeg rondgesnuffeld? In het sportcentrum is ook een kantine aanwezig, waar u bijvoorbeeld een broodje of kopje koffie kunt nuttigen.

Zou u graag een keer als standhouder willen deelnemen? Meld u dan aan via info@spelcomputermuseum.nl en vraag naar de voorwaarden.