Mario Kart 8 toernooi op Nintendo Switch

18-08-2018

Ben jij ook in de zomervakantie niet weg te slaan bij de Nintendo Switch en behoort Mario Kart 8 Deluxe tot jouw favoriete spel? Kom dan op zaterdag 18 augustus 2018 naar het Bonami SpelComuter Museum in Zwolle. Hier kun jij je race kunsten laten zien tijdens het Mario Kart toernooi.

De Mario Kart competitie bestaat uit een serie grand prix races. Elke grand prix bevat 4 spelers die een cup van 4 banen rijden, oftewel 4 races. De twee spelers die de hoogste score behalen gaan door naar de volgende ronde.

Er zijn meerdere Nintendo Switch spelcomputers beschikbaar. Ook krijgt iedere deelnemer een Joy-Con controller tot zijn beschikking. Het is tevens toegestaan je eigen controller mee te nemen. Ook de Nintendo Labo controller is toegestaan. Zorg wel voor een duidelijke markering, zodat er later geen discussie kan ontstaan welke controller van jou is.

Voor de gelegenheid heeft het SpelComputer Museum een groot 65-inch TV scherm opgesteld in de kantine, zodat ook de toeschouwers de races goed kunnen volgen.

Aanmelden voor het game toernooi

Dus gooi alle remmen los en kom op zaterdag 18 augustus naar Zwolle. Het Bonami SpelComputer Museum opent om 10:00 uur, het toernooi gaat om 12:00 uur van start. Deelnemers aan het Nintendo Switch toernooi dienen ten minste een half uur van te voren aanwezig te zijn.

Wil je zeker zijn van een plaats? Stuur dan een mailtje naar naomi@spelcomputermuseum.nl en vermeld hierbij je naam en met hoeveel personen je wenst te komen.

Vanzelfsprekend zullen de finalisten niet met lege handen naar huis gaan. Om 16:00 is het toernooi afgelopen, aansluitend zal in de kantine van het museum de prijsuitreiking plaatsvinden. Ben je onder de 17 jaar? Ook dan ben je van harte welkom, wel dien je vergezeld te worden door een volwassene (in navolging op de PEGI wetgeving).

Een entreekaartje voor het Bonami SpelComputer museum kost €14 per persoon (gratis entree tot 5 jaar). Deelname aan het Mario Kart 8 game toernooi is gratis. Bezoekers die niet wensen deel te nemen zullen hier ook geen hinder van ondervinden.