Dungeons & Dragons bij Bonami

Van 24-03-2024 tot en met 24-03-2024

Zondag 24 maart 2024 organiseren we een speciaal evenement, namelijk: een sessie in ons museum!

Er is plek voor 3 – 5 spelers, en snacks worden verzorgd.
Het evenement zal in de middag plaatsvinden, om 13:30 uur.
Genoeg tijd dus om in de ochtends nog van ons museum en onze arcadehal te genieten!

Wat is Dungeons & Dragons (D&D)? Het is een spel vol magie, monsters en moed, waar jij de held van het verhaal bent. Samen met een groep mede-avonturiers ga je op queeste om mysteries te ontrafelen, schatten te ontdekken en gevaren te trotseren. Dit is jouw kans om je eigen unieke personage te creëren en te zien hoe hun lot zich ontvouwt.

Geen zorgen als je nog nooit D&D hebt gespeeld, want ervaring is niet nodig! Onze ervaren Dungeon Master staat klaar om je in te wijden in de geheimen van het spel en je te begeleiden bij elke stap van je avontuur.

Of je nu een doorgewinterde rollenspel veteraan bent of helemaal nieuw bent in het genre, dit evenement is geschikt voor iedereen die op zoek is naar een spannende en gezellige tijd. Er zijn een aantal characters voorbereid, maar je mag ook je eigen character meenemen!
Neem je je eigen character mee? Deze moet level 1 zijn en gebalanceerd (at the dm’s descretion).

Het evenement vindt plaats in ons museum, waar je wordt omringd door een schat aan spelgeschiedenis en -cultuur. Geniet voor en na de D&D sessie van de nostalgische sfeer van oude en nieuwe gameconsoles, arcades en interactieve tentoonstellingen.

Datum: zondag 24 maart 2024
Start Tijd: 13:30 uur
Duur sessie: 01:30  – 2:00 uur
Leeftijd: 12+
Entree is 16,50 euro (wij zijn om 10:00 uur open)
Plaats: Het Bonami SpelComputer Museum
Ossenkamp 4 – 8024AE – te Zwolle

Interesse? Dan willen we graag dat je reserveert.
Dit kan via naomi@spelcomputermuseum.nl

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen in ons spannende D&D-avontuur!
Volg ons op Discord.com en praat mee over onze D&D sessies.